Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Holy hell liksom..

Av Emma - 22 februari 2010 14:48

Vilket jävla jobb liksom, att bara starta det här maskineriet och vara på grej med hela blogg-grejen. Utmaning bara det. Att sen ha något att skriva om är väl steg 2 antar jag.


Tänkte att det här bloggen mer skulle vara en självsvältsgrej, att få ur mig massa gnäll.

Det var iaf tanken från start, men nu när jag kollat runt lite och insett, aha, att andra redan har kommit på den saken, att ha en blogg endast för att ordbajsa lite så känns det som om jag kanske vill mer med detta projektet. Så, vad göra änna.


Jo, vi får se. Ger det en dag eller två och sen lär inspirationen komma hoppas jag.


Fram tills dess ska jag änga min tid med att kolla på skit på tv, baka massa kakor och surfa recept på skumrask-sidor.


H. SnusEmma 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 augusti 2010 17:41

Hittade denna gudomliga röst när jag kollade på sista, för säsongen, avsnittet av Cougar Town. Helt fantastisk musik. Påminner så om någon, som de allra flesta artister gör nuförtiden. Texterna är lagom melankoliska och melodiösa. Skön rytm i låtarna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards